luni, 20 iunie 2011

Examen la română.

 Uff...şi a trecut şi examenul la romană.A fost foaaaarte uşor. 
 Mi-a plăcut mai ales compunerea de la subiectul al doilea.A fost pe terenul meu,să zic aşa... 
 Compunere despre un peisaj din natură.Real sau imaginar.Hmm...perfect. 
 Stau 2 minute,şi mă gândesc,apoi,dintr-o dată pixul din mâna mea începe să se mişte fără să îmi dau seama... 
 Şi începe aşa... 
 "   M-am trezit cu o stare ciudată de dimineaţă.Probabil de la ce am visat.Toată ziua m-am gândit la asta...  
     Se făcea că eram într-o altă lume.Total diferită de cea în care trăim noi.Acolo erau multe flori,iar munţii se întindeau în zare,până ce mai puteai observa doar nişte pete negre.Păsările ciripeau,iar eu...eu eram singurul om de acolo. 
     Cerul...era cel mai senin cer pe care îl văzusem vreodată,iar mireasma datorată florilor era îmbătătoare.Mi-aş fi dorit să rămân pentru totdeauna acolo,dar... 
     Trrr.Sună ceasul.E ora 7 dimineaţa.Şcoală.Gata...m-am întors la crunta realitate..." 
  
 Nu a fost foarte lungă...dar la liniuţa a 4 a zicea "-să te înscrii în limitele de spaţiu menţionate".Adică 10-15 rânduri.Am avut 13...sper să fie cu noroc. 
 Mai am la mate... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu