joi, 9 iunie 2011

 Eu... 
 Sau mai bine aş începe altfel... 
 Azi...am o stare mai melancolică,presupun.Nu ştiu ce e cu mine.Nu m-am simţit de mult aşa. Fără niciun chef de nimic,nici măcar un sac de dulciuri nu m-ar putea face fericită în acest moment. 
 Aş vrea să pot spune că visez realitatea,şi trăiesc un vis.Dar aş vrea să pot să îmi aleg eu acel vis pe care să îl trăiesc.Aş vrea să adorm din nou,şi să mă trezesc,să spun că nimic nu a fost adevărat.Ce să fie adevărat?Nu ştiu...dar ştiu că nu degeaba mă simt aşa. 
 Nici nu pot să îmi dau seama de ce scriu toate astea la ora 5 dimineaţa,stând pe scaun şi uitându-mă pe geam.Abia se face de ziuă.Pur şi simplu degetele îmi alunecă în mod alert pe tastatură,făcând deja,din câteva rânduri de Word,o jumătate de pagină. 
 Mă gândeam că mulţi oameni spun 'Cât aş vrea să dau timpul inapoi'.Atunci nu-mi prea dădeam seama de adevărata semnificaţie a acestei fraze,dar acum îmi dau...chiar mi-aş dori să mai pot trăi o dată câteva momente din viaţa mea.Din păcate,nu pot... 
 Presimt că ziua asta va fi lungă...şi aştept să fie mâine...poate o să mă simt mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu