joi, 9 iunie 2011

 Şi a venit în sfârşit şi ziua asta...pe care unii o aşteptau,iar alţii nu.A venit şi sfârşitul.Sfârşitul unei clase care va rămâne pentru totdeauna în istoria şcolii. O clasă care dacă nu ar fi existat,o zi de şcoală ar fi fost mult mai banală decât a fost cu noi.  
 Noi...noi am fost clasa a VIII-a F.O clasă unită,o clasă care a făcut toate prostiile posibile,o clasă unică... 
 Acum că totul s-a terminat, îmi aduc aminte de toate gafele pe care le-am făcut.De tabla spartă,de fiecare dată când am ieşit pe geam,de fiecare dată când am fugit,de fiecare dată când ne-am certat,fără să ne gândim că odată o să ne pară rău de toate astea.De fiecare zâmbet,de fiecare lacrimă,de fiecare dirigintă,de fiecare profesoară de romană.Nu am să uit niciodată aceste clipe,pentru că le-am petrecut cu nişte oameni deosebiţi.Colegii mei.De care o să îmi fie foarte,foarte dor. 
 Dar ştiu că va veni şi acea zi când ne vom reîntâlni şi ne vom reaminti aceste momente,care au devenit nişte clipe de neuitat pentru majoritatea dintre noi. 
 O să îmi fie dor de voi! 
 Good bye 8 F! >:D<. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu