marți, 14 iunie 2011

Lume spulberată...

 Pregătindu-mă să învăţ pentru examenul care urmează,şi încercând să trag de timp,am început să mă gândesc...şi să mă gândesc...şi am derivat în tot felul de gânduri. 
 Unul dintre ele era cum ar fi dacă aş putea schimba lumea.M-am oprit pentru o secundă.Apoi am continuat să mă gândesc la acest lucru... 
 Dar dacă aş lua o foaie şi un creion şi aş începe să desenez?Asta am şi făcut. 
 Prima dată am desenat un copil care se juca fericit pe stradă,fără ca părinţii lui să îşi facă griji că acesta ar putea fi răpit de cine ştie ce oameni.Apoi,în jurul lui,am desenat multe,multe flori,un soare,şi câţiva nori...dar stai.Iau radiera şi şterg.Fără nori în lumea asta! 
 Apoi am început să desenez râuri,munţi,până ce toată acea coală goală de A4 a devenit plină... 
 Tocmai a intrat sora mea în cameră...aprinde televizorul sii... 
 "Bună ziua.Să începem acum cu ştirile după-amiezei...azi un copil a fost ucis cu sânge rece..." 

 Şi lumea mea s-a spulberat...iau radiera şi şterg tot.În urmă rămâne doar o foaie uzată de hârtie,radiera şi creionul... 

Un comentariu:

  1. Lumea este ceva crud ... dar cine este de vina ? ... noi ... cine o poate schimba ... tot noi ... asa ca poti incepe cu acest blog sa creezi acea lume ... sa scrii despre cum ar trebui sa fie ... si lumea va asculta .... si iti va urma sfaturile ... pentru ca stii scrie :X

    RăspundețiȘtergere