miercuri, 8 iunie 2011

 Heiii. :) 
 Azi... 
 Poate pentru tine,cel care citeşti,azi a fost o zi banală în care a trebuit să mergi la şcoală,ca în orice altă zi. 
 Dar pentru mine...cea care scriu aceste rânduri a fost o zi specială. 
 A fost ultima zi de clasa a VIII-a... 
 Şi acum poţi să începi cu.... 'Aa,iar sentimentalisme din astea'. 
 Mă doare undeva.Dar,da.Încep cu sentimentalismele pentru că o să îmi fie dor...dor de nişte persoane care chiar merită. 
 Colegii mei. Cu majoritatea dintre ei am râs,plâns,copiat în aceeaşi clasă timp de 8 ani.O mare parte din ei mi-au devenit foarte buni prieteni...au ştiut să mă asculte atunci când aveam nevoie.Dar totul a trecut atât de repede...8 ani ca vântul.Şi acum...că totul o să se termine,cred că merită,măcar,să îmi readuc aminte de toate momentele frumoase petrecute cu ei.De toate notele de 4.De toate absenţele.De fiecare fugă vinerea de la fizică. 
 Cred că e timpul să le mulţumesc,lor,colegilor mei că există.Şi că au făcut din aceşti 8 ani,nişte ani pe care nu o să îi uit niciodată.Şi chiar dacă acum drumurile noastre se despart,ştiu că chiar şi peste 10 ani o să am parte de un 'Bună ziua!' din partea lor atunci când ne vom întâlni pe stradă.Ştiu că pot conta pe ei. 
 Dar din păcate...acum trebuie să ne despărţim,şi vreau să vă urez tuturor succes în continuare,şi să vă mulţumesc pentru tot. 
 Vă iubesc! :x 

3 comentarii:

  1. Foarte fain. :x O sa imi fie foarte dor de voi. Sper sa nu uitam ca am fost colegi si acelas timp chiar prieteni. >;d<

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu trebe sa te gandesti ca la un sfarsit ... ci ca la un nou inceput :).Generala e frumoasa dar nu se compara cu ce urmeaza, liceul ....Toate vin si trec ... dar daca stam sa ne gandim la ce a fost ne amagim doar asa ca de ce nu ne gandim mai bine la ce va urma :D >:D<.

    RăspundețiȘtergere