sâmbătă, 25 iunie 2011

Pentru un prieten...

 Nu-mi imaginam viaţa după prostia pe care am făcut-o.Credeam că voi suferi enorm.Dar nu... 
 E chiar ciudat felul în care mă simt acum.Cred că e datorită ţie.Ştii...tot timpul mi-au plăcut felul în care gândeşti,şi vorbeşti... 
 M-a ajutat foarte mult ce mi-ai spus.Mi-am dat seama că nu poate exista ceva dincolo de prietenia asta.Nu ar fi firesc... 
 M-ai făcut să îmi dau seama că cel mai bine e aşa cum este acum.Şi că nu aş vrea să pierd prietenia dintre noi pentru nimic în lume. 
 M-ai făcut să îmi dau seama că aşa,imatur cum eşti uneori,eşti o persoană extraordinară.Că aşa cum ai spus tu,cu bune cu rele,am trecut peste toate.Şi am ajuns ce suntem acum. 
 Am stat puţin şi m-am gândit,mi-am amintit toate momentele frumoase pe care le-am petrecut împreună...de fiecare zâmbet,fiecare consolare,fiecare sfat-prost sau bun-mi-am dat seama că nu aş vrea să pierd nimic din toate acestea. 
 Îţi mulţumesc că îmi eşti un aşa bun prieten. 
 Aa,şi ai grijă de cravată :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu