vineri, 15 iulie 2011

Iubirea.


Îţi mulţumesc că m-ai făcut să îmi dau seama ce înseamnă că adevărat iubirea.E pur şi simplu uimitor. 
 Câteva rânduri mi-au fost de ajuns să îmi dau seama ce înseamnă cu adevărat sentimentul acela pe care noi îl numim IUBIRE.Iubirea adevărată. 
  
 "Iubirea este forţa care transformă şi face Sufletul Lumii să fie mai bun.Când am pătruns în el pentru oară am crezut că era perfect.Apoi am văzut că era o oglindă a tuturor fiinţelor şi îşi avea războaiele şi patimile lui.Noi suntem aceia care hrănim Sufltul Lumii, iar pământul pe care trăim va fi mai bun sau mai rău după cum noi vom fi mai buni sau mai răi.Aici Intră în joc forţa iubirii, fiindcă atunci când iubim, vrem totdeauna să fim mai buni decât suntem." 
  Paulo Coelho- Alchimistul 


 E incredibil cum o carte poate schimba felul de a gândi al unei persoane.Felul în care este descrisă iubirea în acest fragment,e uimitor.Pur şi simplu m-a lăsat fără cuvinte. 
 În faţa acestor cuvinte,mă simt mică,fără replică.Nu aş putea contesta vreodată ceea ce scrie mai sus.E perfect de adevărat. 
  
 Mulţumesc,Mihai. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu