marți, 5 iulie 2011

I ♥ Romania!


 Astăzi am stat şi m-am gândit.Pur şi simplu m-am desprins pentru un sfert de oră de realitate.M-am gândit cum ar fi dacă am avea şi noi o ţară "ca afară" ,normală.Pentru că asta în care trăim nu se poate numi în niciun caz "normală".O ţară plină de flori,verdeaţă,o ţară în care omul să nu mai atenteze la ceea ce i-a oferit Dumnezeu. 
 Aş vrea o ţara în care termenul "corupţie" să ne fie străin;o ţară plină de zâmbete.O ţară în care omul să nu-şi facă griji de ce le va pune pe masă copiilor săi,să nu aibă grija zilei de mâine.O ţară în care fericirea să fie la ea acasă. 
 Aş vrea să pot merge în lume şi nu îmi fie ruşine să strig în gură mare "SUNT ROMÂN!".Aş vrea o ţară în care elevilor să nu le fie băgate tot felul de lucruri nefolositoare în cap,doar aşa de dragul de a le şti.Să pot merge în parc,şi să nu văd peste tot deşeuri aruncate oricunde,dar nu la gunoi.Aş vrea o Românie de vis. 
 "Mădă!Mădă!"E mama.Cred că trebuie să o ajut.Înapoi la realitate. 
 Să recunoaştem,trăim în România,şi asta ne ocupă tot timpul. 
  
 © All rights reserved to Nynna.  ©

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu