vineri, 29 iulie 2011

Pentru ea ♥.



•Gabi: Mohaha >:).Asa fac...Sau ii pun si lui punga ca in caz ca are emotii sa faca acolo. 
Mădălina :] : Lui de ce i-o legi? 
•Gabi: De ceva.>:)
•Gabi: Stii tu ce. :>
Mădălina :] : =)) Ioiii, voiam io sa zic, da paream prea perversa :)).
•Gabi.: Dee puturica. =))
Mădălina :] : =)):)) 
•Gabi.: Amu o trecut o groaza de capre pe langa casa mea. >:P
•Gabi: :))
 Mădălina :]: =))
•Gabi. : Imi mancau florile din fata casei.Capre imputite ce is. :))
•Gabi. : Caprele is ca si oamenii din parlament doar ca ele mananca flori si nu bani.>:) :))
Mădălina :]: =)))

Ea e Gabi. Fata aia atât de nebună, pe care o ador. Fata aia căreia pot să îi spun orice, deoarece ştiu că nu o să mă judece. Fata aia care seamănă cu o văcuţă animalică cu ugeru' defect :)). E fata aia pe care pur şi simplu o iubesc pentru cine e, pentru tot ceea ce a făcut pentru mine. Pentru că a fost acolo când nimeni altcineva nu a fost, pentru că m-a sfătuit atunci când aveam mai mare nevoie de un sfat, pentru că mi-a spus că totul va fi bine, atunci când nu mai aveam nicio speranţă.  
 Şi pentru toate astea vreau să îi mulţumesc. Pentru fiecare dată când am fugit de la atletism, şi râdeam de fericire că nu mai trebuia să alergăm 30 de ture de teren. Pentru că râdeam o pauză întreagă cu ea fără să ne oprim. Pentru că deşi e atât de mică, e foarte bună la baschet. 
 Simplul fapt că ea îmi zâmbeşte, mă calmează atunci când sunt tristă. Nu am nevoie să îmi spună nimic. Acel banal zâmbet spune totul. 
 O să îmi fie atât de dor de toate pauzele alea în care bârfeam despre orice vedeam. O să îmi fie dor să ne plimbăm prin gene şi să râdem fără vreun motiv anume.  
 Dar mai sunt doi ani... şi iar o să râdem ca şi cretinele împreună.  
 Şi toate astea pentru că ea e văcuţa mea dragă şi o iubesc foarte foarte tare. 


                       

  
 Dragă fiinţă pe care o iubesc, 
 vreau să îţi mulţumesc pentru fiecare încurajare, fiecare zâmbet, fiecare îmbrăţişare, fiecare prostie făcută împreună, fiecare pauză pierdută pe teren... vreau să îţi mulţumesc pentru că ai fost acolo în toate aceste momente, şi poate în multe altele de care nu îmi aduc aminte acum. 
 Prin toate acestea mi-ai demonstrat că tu eşti o prietenă adevărată; prin toate acestea m-ai făcut să te iubesc, şi respect. 
 Şi vreau să îţi promit că, deşi nu vom mai fi în aceeaşi şcoală de la toamnă, eu nu te voi uita, şi te voi vizita de câte ori voi avea ocazia, pentru că tu meriţi asta. 
 Şi ştiu că scrisoarea asta e nimic pe lângă ceea ce meriţi tu cu adevărat de la mine. E doar o mică parte din ceea ce eu îţi datorez, pentru fiecare lacrimă vărsată împreună la calorifer. 
 Nu o să uit momentele alea niciodată. Aşa cum nu te voi uită nici pe tine. 
 Aş scrie mai mult, doar că imediat or să mă pufnească lacrimile, şi nu vreau... 
 Te iubesc. 
  
                                                                                                  Cu drag, 
                                                                                     Prietena ta care te iubeşte. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu