marți, 14 februarie 2012

Pentru el

Ce ţi-e şi cu iubirea asta? Începe aşa... pe silent, că abia o simţi, continuă cu nişte fluturaşi şi se termină prin moarte. Asta e iubirea adevărată, după părerea mea.
Iubirea adevărată e atunci când iubeşti fără să aştepţi nimic în schimbi, fără să aştepţi ca sentimentele să îţi fie împărtăşite.
Ai putea să ierţi orice doar pentru că iubeşti? Ai putea să-ţi treci peste orgoliu, peste demintate, doar pentru a fi cu persoana iubită? Păi, dragă cititorule... asta e iubirea adevărată. Care nu ţine cont de niciun fel de principiu.
Eu... eu de aceea mă trezesc dimnieaţa. Pentru că iubesc. Te iubesc. Mă trezesc ca să îţi ctesc mesajele, mă trezesc ca să se poată face seară să adorm cu gândul la tine. Eu te iubesc, te ador, te venerez, te doresc, te plac, te simpatizez. Tu... tu mă înnebuneşti, mă faci să zâmbesc, să plâng, să visez. Tu m-ai învăţat că dragostea nu are limite, cu dragostea poţi face orice. Tu... eşti raţiunea mea. Motivul pentru care trăiesc şi exist.
Îmi pare rău dacă v-am plictisit cu postarea asta... dar e doar un simplu cadou pentru el. Un fel de a-i mulţumi.

Te iubesc, my dear!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu