marți, 20 decembrie 2011

Today I don't feel like doing anything

Plâng, râd, zâmbesc, toate la un loc... şi nu e uşor.
Cred că am mai zis asta de câteva ori în posturile mele, dar ştii... chiar vreau să fiu şi eu fericită măcar o dată. Dar nu... cineva ţine neaparat ca eu să merg din rău în mai rău.
Aş vrea să zic că viaţa e frumoasă, plină de floricele, ponei şi unicorni, dar, din păcate realitatea e alta. Puţinul raţionament pe care îl am mă face să realizez că viaţa e infectă. Cel puţin a mea...
Şi da, m-am oprit. Trebuie să îmi scot SPACE-ul că a intrat înăuntru. Mda... nici tastatura nu mă mai ajută.
Am zis despre mine... acum el.
El... continuă să îmi trimită mesaje. Unul după altul. Viaţa e atât de ironică. Şi el... parcă vrea să îmi facă mai mult rău. Ca şi cum nu ar fi de ajuns că mă chinui în fiecare zi să îl uit...
M-am săturat de tot şi toate. Dar bine că vine vacanţa. O să dorm în majoritatea timpului, şi probabil îmi va fi mai bine...
Cine ştie.

Şi da, ştiu că azi v-am dezamăgit cu postul ăsta de rahat, dar asta simt... azi nu am chef de povestioare, nici de chestii artistice, nici de nimic.
Azi nu am imaginaţie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu